Lexmark Baskı Yönetimi

Sahipsiz belgeler tasarruf fırsatı mı?

İnkar etmek mümkün değil: Çıktı cihazlarınızın üzerinde oturan sahipsiz çıktılar bir güvenlik sorunu ve muazzam bir para israfıdır. Ofis baskı merkezlerinizde ve fotokopi odalarınızda biriken gizli belgeler kolayca yanlış yere yerleştirilebilir veya yanlış ellere geçebilir.

Araştırmalar, kuruluşların yıllık gelirlerinin% 1 ila% 6’sını ofis kopyalama ve baskıya harcadıklarını göstermektedir. Kuruluşunuz bu aralığın alt sınırına düşse bile, bu çok fazla kağıt.

Lexmark Baskı Yönetimi, gereksiz yazdırmayı azaltmaya yardımcı olarak çıktı ortamınızın verimliliğini artırır. Bu çözüm, güvenli erişim kontrolü ve sağlam kullanım raporlaması sağlar ve aynı zamanda kullanıcılarınız için daha fazla mobilite ve üretkenlik sağlar.

Güvenli, paylaşılan bir baskı ve görüntüleme ortamı oluşturma hakkında daha fazla bilgi edinin.

Güvenli ve rahat baskı yayını

Baskı Yönetimi, çalışanların masaüstü, tablet veya akıllı telefonları dahil olmak üzere her yerden baskı işlerini göndermelerine ve daha sonra işleri ne zaman ve nerede olurlarsa olsunlar baskı için serbest bırakmalarına olanak tanır. Bu, gizli bilgilerin korunduğu ve yazdırma işlerinin ofis yazıcılarında sonsuza kadar birikmediği anlamına gelir.

Tüm belgeler, sahipleri onları serbest bırakana kadar yazdırma kuyruğunda tutulur. Sıra, şirket içinde veya bulutta barındırılabilir ve ek özelliklerden ve avantajlardan yararlanmanıza olanak tanır.

Cihaz odanın karşısında, başka bir binada veya binlerce mil uzakta olsun, belgeler herhangi bir etkinleştirilmiş yazıcıda yayınlanabilir. Belgelerini serbest bırakmak için, kullanıcıların kimlik kartlarını kaydırmaları veya cihazda kimlik bilgilerini girmeleri ve ardından yazdırmaları gereken belgeleri seçmeleri yeterlidir.

Güçlü belge muhasebesi

Baskı Yönetimi, kuruluşunuzun baskı ve görüntüleme altyapısını daha etkin bir şekilde yönetmek için ihtiyaç duyduğu bilgileri sağlar. Güçlü izleme ve muhasebe araçları, her çalışandan, her cihazdan her yazdırma, kopyalama ve tarama işlemini izlemenize olanak tanır.

Çok çeşitli raporlama seçenekleriyle bir araya getirilen bu sağlam veri koleksiyonu, ağ üzerinden yazdırma ve görüntüleme ortamınızı proaktif olarak yönetmek için ihtiyaç duyduğunuz bilgileri sağlar. Örneğin, kağıt israfını azaltmak ve sorumlu kullanımı teşvik etmek için Baskı Yönetimi, bireyler ve gruplar için baskı kotaları uygulamanızı veya kopyalama, tarama veya faks gibi belirli özelliklere erişimi kısıtlamanızı kolaylaştırır.